angelina-svarar

Emelie om angelina-film från hoppningen:
Det e sant, ni verkar ha sjukt kul och det e huvudsaken!!:D

Men får jag fråga vf man måste hålla tbk henne så mkt? Springer hon iväg annars eller?
För om man gav lite längre eftergift så tror jag att hon kan hoppa mer lufftiga språng... Eller vad tycker du?
Ta det inte som ett nego som försöker trycka ner er.

Och du ska deffenitivt ha kvar din blogg! Kul att läsa...:)

Svar: Vanillin är en väldigt speciell ponny att rida. Ju fortate de går ju mer svankar hon till då hon hoppar. Och om jag inte håller in henne så går det 250 och vi river allt för hon flackar ur. Så det är därför jag måste ta tillbaka henne. Om jag inte skulle göra det så tar hon sin chans och bara springer.
Och för att hon ska komma närmre hindret och hoppa upp sig mer så försökter jag ta tillbaka henne.
Inte alltid det går men vi tränar på det som tusan just nu :)!
Hoppas du vart nöjd med svaret :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! E supernöjd med svaret! :)

2012-01-09 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0