amanda-tävlingsresultat vindeln

90cm: Känndes bra på framridningen och lagomt taggad på framhoppningen, höll sig fin och på bra humör inne på banan. Känndes att hon tyckte det var riktigt kul, nollade både grunden och omhoppningen och tog oss en andraplacering, duktiga ponny :D
 
100cm: Är jag inte alls nöjd med, Pikkan var sur och less redan på framhoppningen. Inne på banan fick vi ingen flyt och hon gick inte fram, stannade till och med på en oxer vilket hon inte brukar göra på bara lb. Hoppade inte som hon brukade så jag utgick. Ville inte fortsätta hoppa med den känslan.

Det jag tror kan bero på LB:n är att hon var less. Vi kom dit alldeles för tidigt, var där ca 3 timmar innan det var dags för min klass. Så att stå 3 timmar i transport, ut och hoppa en klass gå in i transporten 2,5 timme till och sedan ut igen, hon ville inte. Var även riktigt varmt och Pikkan druckigt nästan 2 hinkar vatten och inte kissat någonting. När vi kom hem kissade hon direkt. Jag tror helt enkelt det blev för länge för henne.
Men nöjd över den första klassen iallafall :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen funkar inte :-(.

2012-07-29 @ 22:05:39
Postat av: Anonym

Så fina ni är:)

2012-07-30 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0