angelina-hemma igen

Nu är Vanillin hemma igen. Usch har verkligen sakna henne..:/ Det har faktiskt kännts sjukt tungt att vara utan henne. Men nu är det ju bra igen! Hamilton hade verkligen saknat henne.
Agnes ska ju såklart få rida henne mer och tävla henne mer. Så detta var inte bara en engångs grej utan det kommer ske igen!
 
Om 2 veckor drygt ska jag tävla i Vännäs igen. Blir en LB & LA så nu ska vi träna stenhårt inför det :D!
 
Idag har jag också ridit Ester. Jag och Alex for ut på en härligt skritt sväng och pratade om min framtid med hästar osv.. Vi kom då fram till en bra grej iaf ;)!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

berätta vad ni kom fram till! ;)

2012-08-01 @ 00:17:15
Postat av: Alice

kan du säga typ när du ska tävla? hade varit sjkt roligt att få komma och kolla när ni tävlar, du har värkligen sveriges finaste ponnysto :D

Svar: Jo jag ska tävla 11augusti i vännäs och 1-2 sep i lycksele :D
norrlandsryttare.blogg.se

2012-08-03 @ 18:45:18
URL: http://superponnyns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0