Angelina-panik

Idag så insåg jag att vanillins fram skor typ var helt nernötta!! Fick panik med tanke på att våran riktiga hovslagare är utomlands! Men jag har väldens bästa mamma som snabbt ringde upp en annan hovslagare. Han komme på 30 min och bytte skor på vanillin!!
Efter det så For jag till Alexandra och red Ester. Vi galopptränade lite på en äng. Fina Ester Var väldigt taggad men det gick bra. Är ju van pigga och heta hästar nu typ :)

Sen efter det red jag vanillin på min bana. Klockan var typ 9 så det blev väldigt sent. Men det blev ju så pga av skorna:/
Vanillin var jätte stressad så jag red typ bara 20 min... Det gick knappt att rida henne:( hatar när hon blir så där jäkla stressad. Men men!

Imorgon är det nya tag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0