Angelina-sanningen ska fram:)

Hejsan alla bloggläsare:) Jag har inte uppdaterat nånting på sistone och det är för att jag går igen mitt livs jobbigaste tid.. Att sälja eller att inte sälja vanillin:( Jag har nu i flera veckor velat mellan dessa alternativ och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra. Agnes ska iaf låna vannis från och med onsdag. Och i helgen ska Agnes tävla vanillin i vindeln i klasserna LD,LC :) ska bli otroligt kul att se vanillin bli tävlas av någon annan:D Som ni kanske fattar så har jag så sjukt mycket i huvet just nu så jag tror jag sprängs.. Men nu vet ni hur allt står till! Och vanlillin är finare än vanligt just nu:') Hoppas ni inte tror att jag bara skiter i er:(!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas det går bra för Agnes (vem det nu än är.. ;))

2012-07-24 @ 08:02:56
Postat av: ssh

Vill du vara med i kampen om att bli sveriges största hästblogg? Eller vill du vinna någon annan titel? Gå in på www.sverigesstorstahastblogg.se
Vi kommer även att ha deltävlingar där man kan vinna priser. ANMÄL DIG IDAG!

2012-07-24 @ 10:17:07
Postat av: Amanda

Hoppas verkligen du inte säljer henne,
skulle vara så sjukt sorgligt, skulle seriöst börja gråta, ni passar så sjukt bra och jag skulle typ göra vad som helst för att ni två ska vara för evigt. Vanillin älskar dig, du älskar henne och allt ni gör ser så grymt härligt ut, visst ni har dåliga stunder men ni kämpar tillsammans och det får mig verkligen så lycklig! älskar att se er tillsammans, särskilt er utveckling, från den där hämska ponnyn till den sjukt fina och värdefulla ponnyn! Håller tummarna att det kommer lösa sig till det bästa <3

2012-07-24 @ 10:30:34
Postat av: Anonym

Sälj inte din bästavän! Du har ett helt år till på dig, ta vara på tiden!

2012-07-24 @ 11:37:26
Postat av: Amanda Högström

Hade lätt kunna köpa henne, En super ponny!! :D

2012-07-24 @ 13:30:42
URL: http://amandahogstrom.blogg.se
Postat av: Malim

Sälj inte, du kommer ångra dej sen! Försök låna ut henne ett tag så att hon byter stall eller nått så att du får se hur de skulle kännas att inte ha henne i ditt liv!
Har varit i precis samma situation som dej och jag valde att sälja och det ångrar jag så fruktansvärt mkt idag även om jag vet att hon inte kan få de bättre, men man saknar, hela tiden!
Men som sagt följ ditt hjärta<3

2012-07-24 @ 17:49:47
Postat av: Maja---dressyrteam

Tråkigt... Har du tröttnat på hästar ? :(

2012-07-24 @ 18:33:34
URL: http://dressyrteam.devote.se/
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

Vill absolut inte du ska sälja henne. Ni är otroligt fina tillsammans, och jag tror att du inte hittar en ponny som henne igen. Satsa på henne hela ditt ponnyliv som är kvar. Jag hoppas verkligen att du tar beslutet att spara henne i ditt hjärta för alltid, och att hon stannar hos dig. Det vore en stor förlust annars :'( ♥

2012-07-24 @ 23:29:23
URL: http://toveolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0