angelina-hoppning

Idag hoppade jag Vanillin :D
Herregud så fin hon var :') Har inte hoppat sen vi krascha så allt verkar du helt normalt :')!!!
Hoppade på 1 meter bara för att känn att hon vågade och inte tykte det var läskit och det tyckte hon inte!! Åh är så super mega dunder glad :D!
 
Red över bommar först sen hoppade jag lite och hon var så avslappnad. Gud underbara ponny!
 
Och såsklart så ska jag tacka underbara Hannah Mattsson. (hannahma.blogg.se) För hjälpen som har ridit Vannis nu medans jag har varit i piteå!
Och jag hade det supertrevligt i piteå med världens finaste pojkvän Hampus :*!
 
Film från idag då jag hoppade:D Amanda filmade!<3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla fin häst!

2012-06-24 @ 22:00:53
URL: http://edithdufmatss.devote.se
Postat av: Amanda

ni är så duktiga

2012-06-27 @ 19:55:34
Postat av: Amanda

ni är så duktiga!

2012-06-27 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0