amanda-ändring

Haha mitt veckoshema för Pikkan har blivit ändrat, aldrig att jag kan hålla det. Dock bytte jag bara ut tisdag mot torsadg eftersom jag skulle hinna träffa min pojkvän också ;) Så i tisdags och onsdags fick Pikkan vila, idag blir det då dressyrträning istället. Känns sjukt att det bara är två dar kvar till tävlingshelgen, shit vad nervös jag är av någon anledning.

Hoppspecialen igår kväll vilade som sagt Pikkan. Istället fick jag rida ridskolans nya ponny Baily. Riktigt jobbigt för mig var det då han är en helt annan häst att rida än mina ponnyer, men väldigt nyttigt. Gick iallafall riktigt bra, speciellt i travarbetet. I galoppen drog han iväg några gånger, men tror det är för att han inte riktigt orkar ännu. Hoppningen känndes också helt okej, han hoppade iallafall alla hinder, han kännedes som en ungponny att rida, men kul var det :D Fin ponny!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag ska oxå tävla nu i helgen! :)

2012-03-29 @ 18:45:49
URL: http://teamtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0