amanda-helt slut

For först ut på en uteritt med Pikkan i ca 45 minuter, hon var riktigt riktigt fin hela ritten. Jobbade riktigt bra från början till slut. Blev en hel del trav och galopparbete och i slutet känndes hon lite trött så blev en lång avskrittning hem. Imorgon kommer hon få vila efter en hård vecka, på lördag är det dressyrträning för Carre, ny tränare för både mig och Pikkan, blir spännande :)

Efteråt blev det ett lätt dressyrpass på ridbanan med Pedro. Jobbade på en stor volt nästan hela passet med olika tempoväxlingar och växlade mellan lång och låg form och hög. Han var betydligt trevligare att rida idag än sist jag red honom, lyssnade bra och var inte alls stark som sist.

Nu är jag helt slut, lång skoldag och båda ponnyerna ridna samt allt annat fix i stallet är färdigt. Ska strax ta mig en lång och varm dusch och sedan sova! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emilia - teamboden

lite bilder från hopptävlingen från LRK!

använd dom om du vill. ♥

http://teamboden.blogg.se/2012/march/amanda-peek-a-boo.html

2012-03-16 @ 22:38:54
URL: http://teamboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0