amanda-pioneer

Buhuuu, mina Pioneer stövlar håller på gå sönder:(

Dock har jag ju haft dom rätt länge, snart i tre år har dom suttit på mina fötter. Har blivit lite för smala i skaftet så därför dragkedjan går sönder gång på gång. Tror dom varit inne på lagning och bytt dragkedja och sytt någon söm 3-4 gånger. Och nu håller dom på gå sönder igen, håller nog bara några få gånger till.

Så ett par nya stövlar ska inhandlas. Vill nog ha samma igen, älskar dom! Skönaste stövlarna jag provat och dessutom snygga. Ska kika runt lite, men just nu lutar det mest åt ett par likadana.










Kommentarer
Postat av: Nelly

Vad ligger priset på och vart finns dem att köpa? Riktigt snygga måste jag säga! :)

2012-03-19 @ 19:17:02
Postat av: Elinne :)

Hejsan :) hur mycket kostar dom ungefär och vart kan man köpa dom? :)



Super bra blogg :D

2012-03-20 @ 15:52:42
URL: http://laska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0