amanda-plusgrader

Har varit plusgrader idag så det har smält en massa snö, det har blivit blött och frysit. Så är väldigt halt ute och även på min ridbana. Min tanke var ju att rida ett ganska ordentligt dressyrpass, vilket inte blev av. Blev ett litet dressyrpass men kunde inte jobba ordentligt utan blev ganska lugnt då jag inte ville hon skulle halka eller något. Red även runt "rallyrundan" några varv där det var lite bättre underlag.

Efteråt tränade vi att använda transportskydd, och det var inga problem alls! Tidigare då hon var rätt ny sparkade hon mot mig då jag försökte sätta på dom, och när dom väl var på ville hon mest bara sparka. Var lika med lindor också, men nu funkar lidorna utan problem. Har aldrig provat igen med transportskydden men gjorde det idag och inga som helst problem! Känns skönt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0