amanda-sadeln såld



Nu är min Globus sadel såld, så äntligen ska Pikkan få sig en ny dressyrsadel som kommer ligga bättre! Känns riktigt skönt så jag kan börja söka ny sadel och då vi hittat rätt sadel kan jag träna mer seriös dressyr igen. Sista tiden har jag ridit mina dressyrpass i hoppsadel, fungerar det också men jag får betydligt bättre ridning i dressyrsadel och min sits blir 100 gånger bättre än i hoppsadeln, så just nu behöver min sits tränas upp igen;)

Vet ännu inte vad det är för sadel jag ska ha, men först ska vi ta hit en sadelprovare som får kika på henne så ser vi vad hon säger och om hon har någon sadel att erbjuda. Men nu är vi på rätt spår iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0