amanda-bränd, bränd och åter bränd...

...Är verkligen vad jag är just nu. Stått som banpersonal hela dagen på klubben och bränt sönder min rygg, mitt ansikte och vader har även fått dig en omgång. Sitter hemma och tycker synd om mig själv, min största fundering är hur jag ska kunna sova och dessutom hur jag ska kunna bära både stövlar och ridväst där jag har som mest ont. Kanske får lov att bita ihop?

Ikväll har jag ridit Pikkan lite hemma, for först ut och skrittade på ängarna, avslutade lite lätt på banan i alla gångarter i ca 15 minuter. Hon känndes rätt trött och slut av värmen, så blev rätt lugnt. Har hört det ska vara varmare imorgon så jag får hoppas att min lilla pärla kommer orka med dagen.


Kommentarer
Postat av: jennifer

"Ofta man kan bränna sig på benen" - amanda

tror du på att det stämmer nu eller ;)

2012-05-26 @ 22:19:30
URL: http://aktivnatur.blogg.se/
Postat av: Linda

Man kan lägga på filmjölk så kyler det lite och förhoppningsvis så går brännan ner ;)



(kommenterade på DV med :P)

2012-05-27 @ 17:22:55
URL: http://ivanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0