amanda-imorgon åker vi

De senaste dagarna har varit stress, stress och stress. Har verkligen inte hunnit med allt som tänkt men iallafall så gick det bra på de två prov jag hade, så det kan jag nöja mig med. Har knappt hunnit rida i veckan och nu i helgen är det meeting (första för i år) men rätt tur att det inte bukar bli så stor skillnad på Pikkan ifall hon vilat.

Men idag hann jag in till ridhuset och red igenom henne lite lätt
, i slutet ställde jag upp ett räcke och hoppade det några gånger bara för att känna hur hon känndes! Efter ridningen fick hon en varm dusch och det uppskattades, hon ser lika nöjd ut varje gång :')

Det mesta har jag packat ner, försöker sitta och komma på vad jag kan ha glömt, känns alltid som om jag glömt något. Men brukar aldrig hända, och bara för att jag skrev det nu kommer jag säkert glömma något, heheh :$ Nejdå, det ska jag inte göra. Kommer nog att gå bra! Och ni får önska oss lycka till också, vi lastar ponnyn mellan 05.00-05.30, så tidig morgon!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA eller hur det känns alltid som man glömmer något! xd

Lycka till alla fall :)

2012-05-11 @ 22:59:33
Postat av: Lotta

Lycka till! :)

2012-05-11 @ 23:54:49
URL: http://misslotta.blogg.se/
Postat av: Maja

Lycka till ! :)

2012-05-12 @ 02:04:56
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej, jag kan ju börja med och säga att jag verkligen tycker om eran blogg! Och att ni båda är sjukt duktiga på de ni gör. Min fråga är vart Amanda (tror jag att det är)har köpt sin tröja/kofta/munkjacka som hon har på sig på bilden längs upp till vänster i headern! :)

2012-05-12 @ 15:19:16
URL: http://emelieviktoriiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0