angelina-har ni saknat mig?:D

Hejsan alla fina bloggläsare!
Jag har haft en liten blogg paus som ni kanske har insett men nu är jag tillbaka igen :)
Vanillin är frisk men jag kommer ändå att ta det lugnt med henne några dagar till. Jag har varit ute och skrittat henne verjedag för att hon ska hålla igång kroppen.
Sen så har jag ju även ridit Emma persson Ponny Jeltsin eftersom att hon är utomlands. Tävlade han i helgen och vi fick oss en andra placering i LD :D
Har inte hänt speciellt mycket under de dagar jag inte bloggat men kan visa mitt nya schabrak som jag köpte :D
Nya Scapa Sports 2012 :D
Bilder på Jalle :d

♥♥Vannis♥♥






Kommentarer
Postat av: Sanna

Har jalle arab i sig? :)

2012-05-29 @ 23:05:59
URL: http://spower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så duktig på att rida alla hästar,

så fort du sitter på en annan ser det ungefär lika bra ut hela tiden, otroligt!

2012-05-30 @ 19:52:47
Postat av: jasmina

Ni passar så bra tillsammans

Angelina <3 Vannis

2012-05-30 @ 20:52:26
Postat av: Tova

Härliga bilder!



Går Vannis ute på bete dygnet runt hela somrarna eller hur gör ni? :)

2012-06-04 @ 20:38:43
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0