angelina-Lisabeth å hammi

Lisabeth och hammi följde med mig och vanillin idag på en sväng. Lilla hammi hängde inte med så bra så han fick trava ikapp några gånger. Sen efter ett tag ville Lisabeth testa galoppera lite så hon stannade och galopperade ikapp mig och vannis.

Travade bara några steg på vannis.
Sen när vi kom hem på gården så fick Lisabeth testa vanillin i 5 min på gården. Hon travade till och med på henne:D!
Duktig och snäll ponny och duktig Lisabeth :D

Imorgon ska hon skrittas igen. Ska även fara till Jalle å kolla hur jag ska göra maten. Ska ju sköta honom från och med onsdag:)!

Bilder från dagens tur:)


Kommentarer
Postat av: MatildaE

Hej!

Vilken hästras är det på dom 2 bilderna längs ner? :)

Är det en fjordkorsning?

Såg jättefin ut! :P Var har du den? <3

Har nämnligen en fjording i bergsbyn så är nyfiken!

2012-05-22 @ 21:05:18
URL: http://pussmulen.blogg.se/
Postat av: Kajza

Åh, Hammis. <3

2012-05-28 @ 22:51:36
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0