angelina-tävlings resultat

Hann inte skriva på bloggen igår, for till min pojkvän.

LB:1
På framridningen var hon galen och sjukt pigg.. Hahah trodde inte att det ens skulle gå att skritta på henne inna på banan men jag försökte tänka possitivt!
Inne på banan så var ganska lugn endå. Fick taktislag på skritten som vanligt men det är så svårt föe henne att hålla sig. Hon lixom måste!
Men det slutade med 62,07% Så det var över förväntan! :D
Kom på en andra plats!

LA:1
Red inte fram så mycket. Hon kändes fin.
Inne på banna var hon lite konstig och ville inte gå fram ordeltligt.. Belv lite besviken på det. Men efter ett tag så gick det bättre.
Slutade med 59,47% och det är jag nöjd med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul :) Grattis till placeringen

2012-05-07 @ 18:09:58
Postat av: Ida

Hej ställ gärna ngr frågor i min frågestund! :)

2012-05-07 @ 19:24:37
URL: http://idizforever.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis, ni är så duktiga!

2012-05-09 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0