angelina-vägen mot rätt håll.

I söndags var jag på ridhuset och hoppade lite, Mye följde med mig och fotade lite. Det blebv jättefina bilder så lägger ut några sen:)! Vanillin hoppade iaf bra och bar rätt pigg. Mye fick rida henne lite på slutet och det såg riktigt bra ut!

Imåndags så for jag ut en sväng. Min pojkvän cyklade brevid och gjorde sällskap. Tyckte jag var super sött av honom. Sen kom det massor med gäster för att fira min födelsedag. Blev ett bra kalas fick blandannat, pengar, parfym, ett halsband av hampus, klocka och lite småsaker.
Sen åt vi middag. Sen for vi hem till älsklings Hampus och spenderade resten av kvällen/natten där med att grilla och vara med folk. Super trevligt!

Igår så red jag ut och Vanillin var så jäkla glad. Det föll en tår från min kind, gud så glad jag är att få äga en sån underbart fin ponny som hon!♥
Red in till kusmarksd bannan som just har tinat fram och red där ett tag, inget serriöst. Sen tog jag en extra lång skritt sträcka hem. Underbara Vanillin!

Idag blir det hoppspecialen igen! Sen i helgen är det dressyr tävling :D!



Gick inte att lägga in mer bilder -.- blogg.se suger verkligen....


Kommentarer
Postat av: Snyggo

Vem av er är hästen?

2012-05-02 @ 10:10:27
Postat av: jasmina

så himla fina ni är!! :D

2012-05-02 @ 18:55:29
Postat av: Felicia! ;)<3

Jätte fina vallin! <3

2012-05-02 @ 20:26:49
URL: http://frphoto.blogg.se/
Postat av: Thelma

Så himla fina ni är!



Kan ni inte ha bloppis snart? :)

2012-05-02 @ 20:33:29
URL: http://travteamet.blogg.se/
Postat av: frida

så fina bilder! ni klär super bra i brunt!

2012-05-02 @ 21:40:12
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0