Angelina - Blåst

Idag blev det ingen ridnig... Det blåser jättemycket och är kallt. Och eftersom att Pajero redan var galeb i går då han var orakad så vill jag inte utsätta mig eller honom för något idag. Känns bara onödigt. Mamma ville inte heller att jag drog ut i detta väder. 
Men tog in hästarna halv 8 och pysslade med dom alla. Alla vart igenom borstade och speciellt min lilla shettis Hamilton :) Flätade hans jättelånga och tjocka man eftersom den har blivit så risig. Och har man i flätorna i typ 2 veckor så brukar manen bli frächare!:)
 
Här har ni min underbara fina shettis Hamilton :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Så gullig ! Kan vi inte få fler bilder på den lille söten? :)

Svar: klart jag kan :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-11-30 @ 20:48:58
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

om han kliar sig så går hela manen av så man ska helst inte ha flätor :s Vad jag har hör iaf..

Svar: kan kliar aldrig manen :) har haft flätor förr på honom :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-11-30 @ 21:00:57
URL: http://ssmalandsryttaree.blogg.se
Postat av: Sanna

Så himla söt! :)

Svar: jaa:D
norrlandsryttare.blogg.se

2012-11-30 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0