Angelina - Drömsadel

Prestige Arezzo D.
Ullstoppad sadel i kalvskinn kvalitën är så sjukt bra på denna sadeln. Och den är såp fruktansvärt snygg! Skulle göra vad som helst för att köpa denna sadeln!
Min kompis har den på sin häst och den är verkligen sjukt mjuk och så himla bra man sitter i den. Får fan hurven så snygg och skön den är...:(
Synd att jag inte äger 25 0000
HÄR hittar ni sadeln
 
Min sadeln som jag har just nu är en Santa cruze merina. Ska faktiskt säga att det är bland det skönaste saldar jag någonsin suttit i. Så är sjukt nöjd med min sadel så behöver ingen ny. Men man kan ju alltid drömma :D!
Den är ändå ganska lik presigen ;)
 
Älskar att sitta och kolla på sadlar :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0