Angelina - Vila

Igår så fick lilla Pajen vila och jag hade en ridskole ponny på hoppspecialen. Jag fick ha ett d ponny sto som heter Pernille.
Gick väll bra tycker jag med tanke på att hon är väldigt grön. Men hon har verkligen hjärta av guld. Vi hoppade på en 8a volt och jag tycker verkligen hon skötte sig fint. Plus att det var väldigt kul att sätta sig upp på en ponny igen! Var ett ganska bra tag sen jag red ponny!
 
Idag ska jag rida ut på Pajero enligt shemat i veckan och de kommer nog att bli så med. Blir nog bara att fara ut och skrutta i skogen. Kommer vara hemma vid halv 1 så kommer även kunna hinna rida i ljuset :D!
 
Imorgon ska jag rida ett dressyr pass på honom och ska nog även raka honom. Blir en halv rakning tror jag!
tyvärr inga nya bilder :/ Men i helgen kommer det nya bilder och filmer från Lotta Shultz kursen :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0