Angelina - Min halva

Har verkligen insett nu att halva jag är borta. Vanillin var verkligen en del av mig. Men nu är allt borta. Jag har börjat acceptera det mer och mer nu. Vanillin har det bra, det vet jag. Agnes kommer att ta så väl hand om henne och dom kommer bli så sjukt duktiga:') Ser verkligen framemot att se dom på tävlings banorna. Percis som jag och Vanillin. Agnes kommer få uppleva en ponnytid som ingen annnan kommer få. Eftersom att Vanillin är så sjukt speciell.
Hon är inte bara duktig på att hoppa och alltid pigg. Hon har ett hjärta av guld.. Hon är som en bästavän. Hon lyssnar när man pratar med henne. Hon vet om du är ledsen och besviken. Agnes vet jag kommer att förstå vad jag menar med lite tid bara. 
 
Min älskade fina ponny, Tack för att jag fick äran att ta dig till ett liv du älskar. Tack för att jag fick starta LA i hoppning som var min dröm. Tack för att jag fick lära mig vad vänskap är. Tack för att du lärde mig att rida. Tack för allt världens bästa och finaste Ponny! :')
 
 
Tack för att jag hittade dig Anges http://teamha.blogg.se ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så fint skrivet!

2012-11-01 @ 08:44:27
URL: http://ponnygruppen.se
Postat av: Wilma Pettersson Söder

Som jag skrev på bilddagboken-
Om det är nån man ska minnas så är det er två! ♥

2012-11-02 @ 19:29:21
Postat av: Alice

Helt otroligt, jätte fina tillsammans. Hur lär man en häst att stegra skulle bli as glad för svar;);)

2012-11-03 @ 09:33:28
Postat av: Mirjam

Finafinafina vannis! Och du är så himla duktig!

2012-11-28 @ 08:25:47
URL: http://mirjaams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0