Angelina - Shopping

Var in på Royal idag och skulle bara köpa boddar... Men köpte ett nytt schabra, reflextäcke och benreflexer. HAHA att det aldrig ska gå att bara gå in där och köpa det man behöver. Bortskämd som jag är så fick jag köpa lite nya saker till min fina Paj♥
 
Idag blev det ett barbacka dressyr pass på kusbanan. Usch så himla fin han var idag. Mjuk följsam taktmässig. Ja allt bara satt! Tror jag måste rida barbacka oftare så jag hittar balansen. Plus att jag kommer åt honom bättre. Tränade på skänkelvikningar. I slutet lyssnade han mycket bra och kändes väldigt mjuk i kroppen. Så då vågade jag testa mig på en galopp. ÅH!! Vilken känsla. Har aldrig kunnat rida ihop honom så himla bra! 
Om man rider i hop han för mke så blir han väldigt fyrtaktig i sin galopp. Men idag så behöll han den tretaktiga galoppen. Duktiga duktiga häst!!
 
Imorgon blir det lite hoppning:)!
 
Detta inhandlades idag :D
 
Ett brunt Jacson schabrak
Och ett ridreflextäcke + benreflex å broddar!
 
ser inte exatkt ut så men nästan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0