Amanda - Min dag

Dressyrtävlingar på hemmaklubben men var häst idag så var skrivare under de första klasserna. Imorgon är det dags för Pedro för lite dressyrtävling.
 
Efter tävlingen åkte jag hem till Angelina, fotade henne och hennes nya häst Pajero, efter det åkte hon hem till mig och fotade mig och mina ponnyer. Började med att fota mig, Pikkan och Gia samtidigt men var väldigt svårt hahah! Sedan red jag Pikkan lite på en äng. (Bilder kommer senare)
 
Har avslutat min kväll med en uteritt på Pedro med mycket fokus på tempoväxlingar och övergångar och även lite skänkelvikningar efter vägen. Han känndes kanonfin! Har även packat och putsat lite grejjer inför imorgon!
 
En bild från idag bjuder jag på nu och säger godnatt, resten kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0