amanda-resultat

Nu är tävlinghelgen över!

Lördag, hoppning i Lycksele med Pikkan -  Hon känndes fin och pigg hoppade super men slog tyvärr ner en bom i LC pga av att jag hade för lite galopp genom svängen, var rätt dåligt underlag så vågade inte svänga i mycket fart. Endå så kom vi just utanför placering med en 10dels sekund, lite surt men aja, hon skötte sig fint :) I LB 0:0ade vi, men tappade bort mig på omhoppningen och blev en längre sväng, även denna klassen just utanför placering. Men jag är jättenöjd :)

Söndag, dressyr i Piteå med Pedro - Kom 2a i LA:n, känndes helt okej men procenten tyckte jag känndes låg, mycket lägre än vad vi brukar. Framridningen till LA:4 känndes jättebra men betydligt spändare inne på banan, ingen placering och ingen bra procent heller. Var vår debut och jag tyckte han känndes helt okej ändå!
 
Har inga bilder från i helgen, men ifall någon fotat mig så lämna en kommentar så får ni jättegärna skicka de sen:)
Film har jag, kommer troligtvis senare!

Kommentarer
Postat av: Tilde

Vilken fin blogg du har!

2012-09-05 @ 12:29:53
URL: http://tildestenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0