Amanda - Tävling idag

Vaknade kring 6 och steg då upp för att släppa ut hästarna i hagen och ge dem lite frukost så hinner även Pedro gå ute en stund innan vi åker på tävling. Har tänkt gå ut på en stund och göra han snygg dvs knoppa och borsta på honom. Vi åker ungifär klockan 10 idag, tar ju bara 10 minuter dit så det känns skönt att slippa åka långt för en gångs skull.
 
LB:1 och LA:1 ska vi rida, har bytt från LA:3 till LB:1 då jag inte hann träna till programmet då jag haft så mycket senaste tiden. Dessutom har det inte gått så himla bra för oss heller, får väll tänka på att han fick vila två veckor då han tappade en sko, har efter dess ridit honom endast 6 gånger, men jag får hoppas det går bra för oss ändå!
Önska mig lycka till :D

Kommentarer
Postat av: Isabell

Lycka till!! :)

2012-09-23 @ 11:06:09
URL: http://www.TeamCIT.blogg.se
Postat av: Maja

Lycka till ! :D

2012-09-23 @ 12:20:09
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0