Angelina - Ångest

 
Hejsan alla trogna bloggläsare!
Idag såå ska jag hoppa Pajero för Erica. Är väldigt nervös men känner mig ändå rätt taggad! Hoppas det blir en bra övning som jag själv känner mig tygg i. Men Paj är så snäll så jag tror inte det kommer bli några problem!
 
Igår fick jag världens ångest.. Om Vanillin.. Allt är bara så himla overkligt just nu. Jag har lixom inte fattat att hon är såld, jag som har tagit ut denna ponny i snart 4 års tid. Ridit henne i 4 års tid. Tagit henne från en tråkig ponny som inte ens vill gå frammåt, till en ponny som hoppar LA och tycker allt är sjukt kul och springer frammåt.  4år.. Igår fick jag bara en tanke ställare... Aldrig mer kommer jag få tävla henne eller träna henne. Kommer nog helst inte ens vilja rida henne.. Det kommer bli för jobbigt för mig att sätta mig upp på min dröm ponny igen.. Av alla ponnyer jag ridit är dom inte ens nästa lik Vannis.
 
Men samtidigt så är jag så himla lycklig! Vanillin kunde inte hamna í ett bättre hem. Agnes brinner verkligen för Vannis och hon har sagt i alla år jag kännt henne att hon ska köpa Vannis av mig när jag blir för gammal. Och precis som i en dröm så händer det. Det ska bli så kul att se min ponny som jag skapat få lära lilla Agnes att kommaupp i tävlings höjderna. Hon är en bästavän jag aldrig kommer att glömma. Hon kommer alltid vara min i mina drömmar. Och något jag är 100% säker på är att jag gjorde helt rätt val.
Jag älskar dig, då, nu och föralltid♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jobbigt o behöva sälja "en del av sitt hjärta" o gå vidare... Men du verkar ha hittat dej en kanonhäst!
Lycka till med honom i framtiden!

2012-09-26 @ 13:15:51
Postat av: Izzanh

Vanillin är verkligen en fin ponny :)

2012-09-26 @ 14:29:27
URL: http://izzanh.blogg.se
Postat av: Hilda

Angelina, jag måste bara säja detta !
Du och vannis är dom finaste jag vet, du har alltid kämpat med henne, hur det än har varit, i vilket läga som helst, när hon hade fått ett virus eller vad det var efter en tävlig, kämpade du hela tiden med att få henne bra, men att bara få henne att må bra ! :')
Ni är dom finaste jag vet och jag blev så ledsen när jag fick reda på att det inte skulle fortsätta vara ni, men för mej, kommer det alltid och föralltid att vara Vannis och Du som kämpar i mina ögon. Jag kommer alltid se er som en förebild, och jag ser er två som stjärnor, som mina förebilder, jag är bara elva år, men jag vill så himla järna bli som dej och vannis med min cponny när jag är i din ålder. Ni är dom finaste jag vet ! :')
/ Hilda.

Svar: aww tack så mycket. Vilken rörande kommentar :'D!!!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-26 @ 20:13:03
Postat av: frida

Asså hon är så jävla fiiin !!!!

2012-09-26 @ 21:52:34
URL: http://fridahryngevall.devote.se
Postat av: Julia

Alltså guud vad ni är fina! Saknar fasen att se er tillsammans och kommer göra det, men oj så bra det kommer gå för dig med Pajero också! :D
Du är grym!

2012-09-26 @ 22:03:39
Postat av: Mirjam

Åh man får ju verkligen tårar i ögonen :'( ni var så sjukt fina!

2012-09-26 @ 22:51:39
URL: http://mirjaams.blogg.se
Postat av: Maria

Naw! Ni är så fina :) Synd bara att jag inte hann se er "in action", men hoppas du kommer till Piteå snart så jag får kolla på dig och Pajero ;)

Svar: :D
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-27 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0