Angelina - Dagens pass

Idag tog jag hjälp att Sara och for till kusbanan och hade lite markarbete.
Till en början var han väldigt stretig och ville inte riktig trampa på frammåt. Men det ändrades snabbt och han blev verkligen otroligt fin! Fick mycket bra tips av Sara som jag verkligen ska ta åt mig av och täna på.
 
Måste få honom mer på yttertygeln så jag får in hans bog mer på spåret osv.. Gud han var verkligen sjukt fin på slutet! Vilken underbar häst!
Sen travade jag över lite bommar och sedan gjorde vi galopp bommar med ett räcke på slutet. Hoppade bara 3ggr på 70 typ. Vilken känsla!
 
På onsdag är det typ sista Erica träning så då hade jag tänkt vara med med Paj! Det var därför jag hade markarbete idag så jag får hinna känna på honom lite!
 
Imorgon ska jag fara på en mysig ute ritt!
 
Printat från film. Vågar inte lägga ut film ;)!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Riktigt vackert par!! :)

2012-09-23 @ 20:37:47
Postat av: Anonym

Klart du gör:)

Svar: haha typ inte :D
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-23 @ 21:19:30
Postat av: A´m

jo lägg upp film! :D

Svar: jaja :]
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-23 @ 21:22:43
Postat av: Isabell

Lägg ut film!! :DD

Svar: okejokej :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-23 @ 21:43:52
URL: http://www.TeamCIT.blogg.se
Postat av: Emelie

Fina ni är! :)
Du har verkligen hittat en urläcker häst ;)
Kan du inte lägga ut filmen ändå, skulle vara så kul å se :3
Kram

Svar: haha får se :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-23 @ 22:23:11
URL: http://teamtwo.blogg.se
Postat av: Nelly

Hade gärna velat se filmen på er två snyggingar, så tycker du kan lägga ut en hehe ^^

2012-09-24 @ 00:16:33
Postat av: MAJA

Vad kul att det går bra. :D

2012-09-24 @ 21:56:37
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0