Angelina - Fösta ridpasset

Blev ett oserriöst dressyr pass idag bara för att han ska få se sig omkring och så att vi ska lära känna varndra!
Krävde absolut inget av honom utan travade bara runt på ängen ett tag. Men även om jag inte krävade speciellt mycket så var han så himla fin :')! Han var verkligen avslappnad hela passet. Så det känns så himla rätt just nu! Tänk att jag har turen att hitta en sån fantastisk häst!
Hoppas bara allt fortsätter som det gör nu, klart vi kommer få bakslag det får alla så småning om. Men jag lever iaf i nuet för ett tag :'D
 
I morgon vet jag inte riktigt vad det blir men tror jag ska rida till Kusbanan och rida lika som idag. Vill inte riskera nått och rida ut än. Tänker på både mitt och hästens bästa :)!
 
 
Fina fina Paj!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt pötsligt blev du liten på din häst! Haha ta det inte fel nu för du var absolut inte för stor på Vanilin!! :')

Svar: haha tycker du? Jag tycker att jag är väldigt perfekt på honom. Jag ser ju inte liten ut heller :)!!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-22 @ 18:31:39
Postat av: Linda

Återigen så vart han ju gryyyymt snygg i det schabraket! :'D
Snälla, kan inte norrland dela med sig lite av eran sol till oss här nere i söder? :'(

Svar: Ja verkligen!Jo det skulle ju vara kul om det gick!! :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-22 @ 18:36:34
URL: http://dayviews.com/bumbiejump/home/
Postat av: Sanna

Så fina ni är tillsammans!

Svar: tack :D!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-22 @ 19:34:27
Postat av: Johanna Boman Salander

verkligen jätte glad för din skull Angelina att du hittat en så fin häst! :)

Svar: Aww tack så mycket :'D
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-22 @ 20:01:58
URL: http://bett.blogg.se
Postat av: Olivia

åh vad fin han är! :D

Svar: tack :D:D:D!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-22 @ 20:05:48
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Ronja Johansson

Så sjukt fina! :D

Svar: tack så mycket :D!!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-22 @ 20:14:15
Postat av: Mye Nordlund

Sååå fina :D

Svar: tack :D:D!
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-22 @ 20:14:50
URL: http://myen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0