Angelina - Frågestunden

 

Vad är dina mål med pajero? :) 

- Mina lång siktiga mål är att täcla upp till 120 hoppning med honom och lite dressyr men vet et klass.Mina kortsiktiga mäl är att lära känna honom och börja tävla till våren.
 

Vad är dina planer för framtiden med den hästen du rider nu? :)

Planen är den att jag ska lära mig rida storhäst bättre. Pajero är en riktig läromästare som ska ta mig ut på tävlingsbanorna med tyghet!

1. Hur länge har du ridit ? :) 
2. När börja du rida ? :)
- Jag har ridit sedan jag var typ några månader xD! nae men inte så mycket förr. Men jag började rida på ridskolkan när jag var 9år. Och fick min första ponny när jag var 10 år :)
 

Varför sålde du vanillin? :) Vad heter alla hästar din familj har just nu? :)

- För att jag skulle överggå till storhäst. Hästarna på gården heter nu Hamilton min shettis (min fösta ponny)Benjamin min lillasysters ponny. Och Pajero min nya häst.
 

Är Paj och Vannis olika i ridningen? 
Vilken är den bästa hästen du haft? 

-Ja, dom är väldigt olika. Vanillin är en grymt taggad och galeb ponny som vill att allt ska gå så fortsom möjligt osv.. Vanillin är en väldigt svårriden ponny. Många som har testat henne har inte klarat av henne. Paj är därremot den här långsama typen som gäna gör det så enkelt som möjligt. En klok häst!
Vanillin kommer alltid vara den bästa hästen jag någonsin haft!
 

Hur kom det själv att du skulle sälja Vannis??

- Övergång till storhäst.
 

Har Angnes någon blogg? 
Hur mycket saknar du vanillin på en skala 1-20? 
Hur gammal är Angnes? :) 

- ja den heter http://teamha.blogg.se Jag saknar henne verkligen men kring 17 :) Agnes är född 1999 så hon är 13 år nu :)

Hur hög är Pajero? :) 
Vad har du för mål med honom och planerar du att ha honom hela livet eller hur ser det ut just nu? 
Det verkar va en superhärlig häst & önskar er all lycka till i framtiden :D Hade varit roligt om du svara i en video och superkul att ni börjat blogga igen förresten!

- Pajero är 168cm. Har inga planer för hur länge jag ska ha honom men målet är att börja tävla på 120 så har väll kvar honom tills jag när mina mål. Tack så mycket :D! Är inte så mycket för att sitta och prata i en kamera ;)
  

Köpte du Pajero för att du ville ha en ny utmaning? 
Ställer dina föräldrar mycket upp för dig? 
Vilken är den största hästen du har ridit? 
Är du blyg inför ny människor? 
Vad är det högsta du har hoppat? 
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? 
På hur många ställen har du bott? 
Vilka bloggar läser du? 
Hur många djur har du? 
Vad heter din skola? 
Hur många hästar har du haft? 
Vad är det högsta du har hoppat med Pajero? 

Hoppas du svarar :D 

- Jag köpte Pajero för att övergå till storhäst. Mamma och pappa ställer upp i alla lägen och skjustar mig på träning och tävlingar. Dom är verkligen bäst! Utan mina föräldrar hade jag aldrig tagit mig så här långt :)! Den sörsta hästen jag har ridit är Bullen han är 183 i manken :) nej jag är inte speciellt blyg av mig ;) jag har hoppat 130 med Vanillin. Nej det tror jag nog inte på, kärlek kommer smygande. Jag har bara bott i Kusmark på min fina gård :') Läser inga bloggar. Ett marsvin en hund en katt och 3 hästar. Anderstpropsskolan. eh.. ja har haft typ 9 hästar om man räknar med dom jag har delat med med min mamma :) Med pajero har jag hoppar 105cm.
 

Vilken tränare som du har tränat för tycker du är bäst? 
Vad är ditt mål med pajero ? 
hur gammal är pajero ? 
Vad är det roligaste du vet ? 
Ponny/ häst 
Om du fick välja en häst som du skulle få rida i globen vem skulle det vara? 
Vilken är din favorit tävlings plats ? 
Jätte kul att ni har börjat blogga igen :D! Kan inte du svara i ett video inlägg?

- Andreas Hesse. Tävla upp till 120 hoppning. Pajero är född 2002 så han är 10 år gammal. Att få träna rida och tävla, sedan är det mycket kul att vara med mina kompisar och min pojkvän. Kan inte välja mellan ponny och häst egentligen men just nu känns det som att häst är roligare än ponny :)! Eh det skulle nog vara Ericas häst Maggan :D! Vännäsryttarförening är en mycket bra tävlingsplats! Ja känn himla bra att komma igång igen! Nej tycker inte om att höra min egna röst plus att jag tycker det känns lite tapigt att snacka med en kamera ;)
  

Hur många hästar har du haft? 
tycker du att hoppning är roligare än dressyr? 
Bytte du och Anes häst bara häst bara sådär eller tog du nån "extrapengo" för Vanellin? 
Vad är det högsta du tävlade med Vanellin? 
Vad vill du bli när du är vuxen? 
Är du en sån som "hatar" personer du aldrig lärt känna? 
Hur är du som person? 
Tar du personer på utseende? 
Är du utseende fixerad? 
Kan du gå utan smink eller nått till skolan? 
Har du löshår? (ditt hår är jätte snyggt!) 
Är din naturliga hårfärg blond? 
Du är jätte duktig btw:) 

- 9 stcken om man räknar med dom jag delat med min Mamma. Ja hoppning är det abslout roligaste, men dressyr är också kul! Vi bytte häst med pengar imellan. Jag tävlade LA hoppning och La dressyr med Vanillin. När jag blir vuxen ska jag bli egenföretagande! Nej hatar ingen :D Absolut inte! Nja lite men inte speciellt. Burkar inte göra det men om jag inte skulle hinna sminka mig på morgon så för jag lov att vara utan:) Nej det har jag inte. Ja eller igentligen mer mörkblond! :) Tack så mycket :D!

 

Hoppas alla är nöjda med sina svar! Om det är något ni undrar så kan jag alltid vara på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0