Angelina - Hoppträningen

ASSÅ KAN INTE BLI MER NÖJD!!!
 
Åh asså vilken fantastisk fin häst jag har hittat mig! Hoppade för Erica idag på hennes hoppebana. Vi red först fram på trav bommar och kände lite på dom. Sedan la vi in lite galopp arbete och lydnad. Sen började vi hoppa på en linja med ett räcke och en oxer. 
 
Ibörjan var han lite små seg med det ändrades snabbt! Han blev bara piggare och piggare! Sista språnget på oxer låg på 105. Kändes inte så himla högt ändå! :)
 
Men som sagt finns det mycket att träna på.. Ibland tappar jag balansen efter hindret för att han hoppar med så ortoligt mycket rygg. Och det är jag då inte van med eftersom Vanillin inte hoppade med ryggen osv. Men tyckte ändå jag blev bättre på slutet !:)
 
men i helhet så var träningen helt OK! :)
 
Här har ni film och va snäll med mig nu..:( Kan ju inte se perfekt ut första hoppträningen och 4 gången jag rider honom :)!
 

Kommentarer
Postat av: Tove Söderström

Så sjukt fina ni är Angelina, ser det såhär fint ut nu hur bra kommer det inte bli sen då!? Håller alla tummar och tår för eran utveckling!<3

2012-09-26 @ 21:21:12
URL: http://tovesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så fina ni är - grattis till en jättefin häst :D

2012-09-26 @ 21:32:13
Postat av: Hanna

gud så fina och duktiga ni är ;)

2012-09-26 @ 21:51:48
Postat av: Nelly

Riktigt fina! Ser ut som du ridit honom mycket mycket mer än vad du har gjort :D ni kommer bli riktigt grymma tillsammans känner jag på mig!

2012-09-26 @ 22:08:58
Postat av: Sanna Andersson

Ser ju superfint ut redan, hoppas de fortsätter och gå bättre och bättre för er, för då kommer man snart få se er på dom stora tävlingarna!

2012-09-27 @ 08:33:48
Postat av: Lotta

Kommer att bli hur bra som helst! Jätteduktig!
Lycka till!

2012-09-27 @ 09:09:21
Postat av: Victoria

han ser inte helt hundra ut i bakdelen.. men annars så det jättetrevligt ut :)

2012-09-27 @ 13:11:46
URL: http://victoriarydberg.se
Postat av: Maja

Så fina.. :)

2012-09-27 @ 20:39:15
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: olivia wendel

åh vad snygg han är! och du rider han riktigt bra för att bara haft han så kort tid. ser framemot att följa er, tror verkligen det kan bli en riktig toppenhäst!

2012-09-28 @ 21:32:55
Postat av: ebbaa

tycker det såg riktigt bra ut! :)
håller också tummarna för er (:

2012-10-01 @ 11:45:11
URL: http://ebbaaullsater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0