Angelina - Kondition

Hejsan!
Har glömt att uppdatera bloggen men nu kommer ett iinlägg om vad jag har gjort det resnaste dagarna. I fredags så red jag ut på en något taggad Paj! Han brukar inte ligga så mycket på bettet som han gjorde denna dag. Haha sjuk kul att se att han han lite olika sidor och inte allt samma.
 
I går så red jag på kusmarksbanan. Blev ett dressyr pass, Övade på att ställa honom utåt och att flytta in bogen lite extra sedan tränade jag på att han skulle gå rakt. Mycket viktigt att hästen både kan ställa sig och gå rakt. Och jag kan säga att Paj har nästan lite lättare för att gå lite för böjd. Men det ska övas på.
Avslutade med att lägga ner honom på fyrkanten.
 
Idag så for jag ut i det tråkiga regn vädret och intervalltränade Paj. Asså gud vilken goding han är! Han tyckte verkligen det var superkul att få galoppera på. Släppte honom lite engång. Å jäklar vad han tog i!! Hahah härliga häst! Skrittade av honom i 30 min efter passet och han var faktiskt lite svettig :D!
 
 
Snygg Paj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0