Angelina - Ute ritt

Idag for jag ut och red på fina Paj.
Han var riktigt pigg faktiskt. Trodde inte att han skulle vara så taggad som han var. Men det är ju kul att veta att han tycker om att vandra i skogen :') Skrittade för det mesta. Travade lite men han vart så pigg ibalnd att han började små galoppera. Haha söt häst. 
Sen på slutet tog jag en galopp efter sista lägdan. var ute drygt 40min. 
Åh asså han är så himla snäll i trafiken i byn och allt. Känns som att jag inte skulle kunna hitta en snällare häst!
 
Imorgon ska han få vila och mamma får ta hand om honom för då far jag till min pojkvän! :)
 
 
Underbara snälla Paj!♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att ha en mamma med hästsvans !

2012-09-25 @ 06:53:43
Postat av: Emelie

Har alltid undrat varför du sålde Bella?? ♥

Svar: för att jag skulle övergå till stor häst :)
norrlandsryttare.blogg.se

2012-09-25 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0