Amanda - 4 veckor

 
På söndag har jag skrittat Pikkan regelbundet i 4 veckor. Jag har fått frågan om jag märker någon skillnad på henne och allt jag kan säga att det är olika från dag till dag. Vissa dagar låter det ingenting och vissa dagar kommer det "klunkande" ljudet fram, men hon haltar ingenting vilket är positivt. Hur man ska få bort ljudet är att hon måste få träna upp musklerna runt omkring så hon orkar. Man kan inte heller säga säkert ifall ljudet kommer försvinna helt, vi får helt enkelt hoppas och se med tiden. Jag har inte travat henne något men möjligtvis kommer jag börja med det rätt snart :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Ahlgren

Super kul att ni kommit igång med bloggandet igen! Verkligen! :) Ni har en super bra blogg och fortsätt nu aktivt så kommer det bli ännu bättre :) kram på er

2013-04-05 @ 09:36:09
URL: http://emelieahlgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0