Angelina - Plugg

Idag har jag pluggat pluggat pluggat ridit sendan pluggat pluggat pluggat till nu! Är äntligen klar. 
 
For ut och red idag och tränade på skänkelvikningar i galopp eftervägen. Underlaget var lite hårt så blev inte en så lång sväng. Blev en kort och intensiv sväng istället. Men han kändes fin som vanligt men lite stelare i höger sidan. Därav mina skänkelvikningar. Prövade även på öppnor och slutor och det gick väll hyffsat.
 
Imorgon får vi se om jag hinner rida. Har nämligen mer plugg och sen kanske sadel utprovaren kommer :) Får se hur morgon dagen lyder. Nu ska jag sova. Är sjukt trött efter denna långa dagen.
 
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Frida Lidman

Vem ska du ta ut å prova ut sadlar?

2013-04-09 @ 08:31:07
URL: http://www.younghorsepower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0