Angelina - Smörja

Igår skrittade jag ut med Hanna och Tino. Vi skrittade väll i typ 30-35 min. Riktigt trevligt och mysigt var det! Efterdet snackade vi och borstade ich klippte hästarna fin inför tävlingen i helgen. Hanna ska också vara med i helgen med fina Tino :D!
 
Idag steg jag upp 7 och cyklade till Pajero. Gav dom morgon foder och sedan slåppte jag ut dom med hö i hagen. Mockade sedan Pajero och Maggans boxar. Efter det sopade jag hela stall gången plus spolspiltan. Så det ser riktigt fint ut där. Sedan så gav jag alla hästarna vatten i hagen. (Paj, Tino, Lisel) Dom är dom enda som är hemma just nu eftersom att Erica är i Gävle! Hon for igår morse och blir borta till söndag kväll tror ja. :)
 
Men iaf så efter att ha vattnat hästarna så smörjde jag upp alla Pajeros saker. Sen for jag hem och nu har jag varit hemma i 30min. Ska snart fara tillbaka och dra in Pajero till ridhuset. Ska duscha av honom, men före det ska jag rida i manegen eller ut på ridbanan.
 
Så då vet ni ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0