Angelina - underlag..

Underlaget på ridbanan idag var inte bra så red bara några varv runt och tog några kort. Sen började jag galoppträna efter slingan som vi kallar den. Galopperade 4 varv och tränade på att han skulle vara rakroppen. Jobbigt tyckte då han att det var men gud vad han jobbade hårt på slutet! Tog i som bara den och galopperade i ett hjämt och bra tempo. Han gick även i from :'D!
 
Jag känner så himla exterm skillnad på honom nu. Han är så himla stark i groppen! Efter sommaren kommer han se ut som en helt annan häst än då jag köpte honom. Min fina gubbe :')
 
Här kommer 2 bilder som smakprov. Mer kommer.. Men Mamma fyller år idag och jag har körletion. Så vi får se hur de går.. Satt 4 timmar på körskolan igår kväll. Där pga av min dåliga uppdatering.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Ruth

Wow, riktigt vad du är duktig! Inte bara det att han har blivit sjukt läcker så har du verkligen fått en toppen sits på han! :)

2013-04-05 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0