Amanda - Uppdatering

Sist jag skrev blev det bara en liten uppdatering om hur allt ligger till, tänkte även informera er lite nu.
 
Vi åkte ju till bodens klinik för att se vad dem sa där, och samma sak som alla andra. En rejäl vrickning, och en utsliten led vilket gör att det låter ''klonk'' och hoppar till när hon går. I normala fall ska leden dra ihop sig igen men det har den inte gjort på henne och kommer troligtvis inte göra det heller med tanke på att det gått så lång tid.
De tog röntgenbilder och det har iallafall inte blivit sämre som tur är, de böjde och longerade även henne. Hon är inte halt och har inte ont så jag ska bara fortsätta rida henne och se hur det går. 
 
Så just nu rider jag henne som vanligt, inte hårda pass men mest ute i skogen och lite dressyr på banan ibland, ska snart sätta igång med lite bommar så får vi se hur det går. Tar det sakta frammåt. :)
 
Dressyrtävlingen med Pedro har jag ju inte heller uppdaterat er om, dock jag knappt ridit ordentligt på ett år och inte ridit han många gånger sen han såldes så gick det riktigt bra. Det var jobbigt men jag är nöjd. Blev en LB:1 och LA:1. Minns inte riktigt procenten, men tror det var 65% och 62% så helt okej och gav oss dessutom en 3dje placering och en 2a placering! Var iallafall jättekul att få tävla en tävling mitt sista ponnyår iallafall!
 
 
Två bilder på mina skönheter
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amal

Hästarna är så fina! <3

2013-12-20 @ 02:02:12
URL: http://www.amalalis.blogg.se
Postat av: Emelie

Kul att det börjar hända något här igen, kommer ni fortsätta eller kommer det stå still tills ni tagit studenten? ;)
Kram ❤️

2013-12-22 @ 15:17:52
URL: http://teamtwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0