Angelina - Ändrade planer redan!

Haha hann bara skriva klart det förra inlägget sen går jag in på ridhusets schema och ser att det kommer vara ledig hela kvällen! Så då blir det att fara in och hoppa nånting istället!
Hade tönkt mig nån linje sedan bara kanske nått enkelhinder osv. Men ska börja med en rejäl uppvärmning med mycket galopp så att han verkligen kommer igång i hela kroppen.
Har faktiskt suttit och kollat på filmer från när pajero kom. Tycker att han har fått en mycket rundare och finare galopp- Han ser mindre stel ut och mer studsig och rund :D!
 
men men då vet ni det :D Här har ni filmer ni kan hjämföra med om ni ens ser skillnad på galoppen :)
 
Här är en äldre film
 
 
Och denna är från förra helgen
 
 
Man kanske inte ser nån skilland men när jag rider känner jag enorm skillnad :D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor skillnad på hela pajero ! :)

Svar: tack :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-15 @ 12:04:10
Postat av: Sanna Ruth

Man ser helt klart skillnad, ser inte alls lika tung galopperad ut, mycket mer sportig

2013-02-16 @ 11:04:36
Postat av: Linda

Japp allt är det en skillnad. Han ser ut att galoppera på mycket enklare. Jämfört med innan så såg det nästan ut som om han hade handbromsen i.

Dock har du blivit lite slarvigare med dina skänklar :p
På den äldre filmen var de hur stadiga som helst men i den nyare så är de inte lika stabila.
Antar att det är för att du slappnar av mer nu än innan? :)

Svar: Nej det är det att jag har bytt sadel. Den förra sadeln hade knästöd på och den jag har nu har inga stöd alls.. Så det är därför jag inte har lika stadig skänkel som förr.. Och det är ju lite synd... Men sen till sommaren ska jag hitta mig en sadel som har bra stöd osv :)!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-16 @ 14:48:11
URL: http://zweden.blogg.se
Postat av: Josefin

Hej! Varför funkar inte teamha.blogg.se? Jag följer ju denna blogg! :) älskar att läsa era bloggar :)

2013-02-19 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0