Angelina - Galen

Ja, vad ska jag säga. Pajero var totalt galen och hur pigg som helst. Han har ju vilat 2 dagar så vågade mig inte ut i kylan. Ikväll har det varit -22 grader så red bara på Ercias ribana idag med. Är då absolut glad över det med eftersom Pajero bockade som en tok :O! Hekst serriöst visste inte jag ens att han kunde bocka. Satt dessutom barbacka så kan säga att var så sjuuukt nära att landa brevid honom. 
HAHA kul att se att det finns liv i honom :'D
 
Idag så var även hovsalagren här. Pajero började blöda ur huven eftersom de föll lös en bit. Min hovslagare sa att det hände för att det är så kallt och fuktigt så hovarna ställer om sig lite när dom kommer in i värme. Men det blödde iaf men han sa att det inte var någon fara! Och Pajero kändes då inte ett dugg ohjämn så antar att det inte var nått då :D
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilka fina bilder på dig och Vanillin!

Svar: tack :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-07 @ 20:41:30
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Thore

Så snygg häst. älskar denna bloggen<3

Svar: Tack :D åh vad bra :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-08 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0