Angelina - Igår

Ja igår var det ju första gågen jag red Pajero på en hel vecka :O!! Saker och ting blev ju inte som jag hade tänkt mig. I måndags fick han ju vaccination och då ska dom stå 3 dagar.. Sen på torsdagen så hade han ett svullet framben (hag bus). Och på fredagen så var det borta.. Men sen på fredag kom kiropraktorn och gav han akupunktur och då ska man också vila 2 dagar och sedan ta det lugnt 2 dagar. Så på tisdag får jag rida som vanligt igen. Kanske lita bra endå att han fick en liten ''vårvila'' han har ju ändå gått rätt hårt hela vinter :) 
 
Men iaf så red jag ut med Hannah igår och vi skrittade typ 1 timme! Sjukt härligt och bara sitta där barbacka och mysa och prata. Blev längre ritt än jag hade tänkt men allt går ju så fort då man har roligt! Idag blir det typ samma sak massor med skitt. Men ska nog ta mig en lite trav också är spännd på att veta hur han är i kroppen nu efter akupunkturen :D!
 
På tisdag (imorgon) får jag rida på som vanligt igen och då antar jag att jag ska rida lite på banan för att känna lite på pojken min ;)
 
Åh är sååååå taggad på att få hoppaaaa!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0