Angelina - Igår

Hejsan!
Igår så red jag ut barbacka i hackamore. Var väll ute i kanske 30 min och skittade ochg travade och lite galopp bara så han fick upp blodcirkulationen. Så han slipper ha så mycket träningsverk efter helgen. Han var otroligt pigg och frammåt men samtidig väldig ''lydig''. Han är så hilma rolig att rida just nu för att han har fått så mycket energi.
 
Idag ska gullponken vila. Mamma ska ta hand om stallet och jag ska fara till Hampus ikv.
Så hoppas jag bloggar mera senare :D!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag känner tjejen som äger hästen på bilden, varför lägger du ut den? :)

Svar: Ja kanske för att på bilden är det min häst Pajero?
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-13 @ 22:09:19
URL: http://nattstad.se/maddeforsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0