Angelina - OMG

Pajero känns så förändrad sen akupunkturen! Jag kan känna det redan nu! Var på ridbanan och bara skrittade och sedan tog jag tyglarna och tarvade lite i båda varven. Han kändes så himla mjuk och fin och då var det ju bara i början av passet plus att jag inte ens försökte jobba han speciellt. Han kändes så himla lätt i kroppen!!!
Längtar tills imorgon då jag får ställa lite mer krav. Red baracka idag med hackamore så imorgon blir det sadelnoch bett.
Innan jag red så ryckte jag hans man lite. Han brydde sig inte ens! Vanillin var omöjlig att rycka så hade ju alltid stubb på henne. Och hennes man annars var så sjukt tjock.

Men stog och myste med honom efter passet med morötter! Min fina prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0