Angelina - Paus

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på 5 dagar :O.
Men nu gör jag det iaf! Hade en liten kort paus där eftersom det var så himla mycket att göra.. Känner att min tid inte räcker till tillnånting längre :(.
 
De senaste dagarna så har Pajero varit väldigt fin. Men han har vilat sen i måndags då veterinäer var hos oss och kollade upp honom. Vi kollade hans mun och det fanns inget som var fel.. Vi behövde inte ens snygga till nånting utan allt var bara helt perfeckt. Veten tyckte att han hade väldigt fina och raka tandrader och att han hade superfina tänder för att vara 11 år gammal :D!
Så vidare undersökningar till varför han böjer på huvet kommer på fredag.
Då ska jag ta ut en equterapeft. Då ska vi kolla igenom HELA hans kropp. Från knopp till topp. Annars är det helt enklet det att han är för svag i sin högersida!
 
 
Men nu måste jag be om ursäkt bara.. har inte bloggat för att jag har haft körlektioner, teori plus mello och veten och min pojkvän, kört skoter och varit på ridhuset.. Så nu vet ni iaf :D
 
Bild från när veten kollar han i munnen :D 

Kommentarer
Postat av: klara

Hur hög är pajero och hur lång är du? =)

Svar: Pajero är 168 och jag är 165 :)hurså?:)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-20 @ 08:59:00
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Är hästen sne i korset/SI-leden och inte kan sätta under sig bakbenen ordentligt så lägger de ofta huvudet på sne. Alltså lägger mulen utåt och inner örat innåt om du rider på tex. en volt. Men när man fixat till det genom massage eller nålar så kan det försvinna nästan helt :)

Svar: ja tack för tipset :)!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-20 @ 11:21:12
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Klara

svar på ovanstående: okej, jag tycker bara att du ser proportionell ut till hans storlek :)och därför ville jag veta ;)

2013-02-20 @ 14:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0