Angelina - Ridbanan

Red på Ericas ridbana igår det och pajero var så häääär fin! Han var inte alls stökig eller nånting i munnen! Red för det mesta på en volt och kände igenom honom. Tycker han känns lite extra stel i högervarn nu när jag börjat komma åt honom. Så det är bara att träna mer på högervarvet.
Red i mycket galopp och han var så himla avslappnad trotts att det snöade vilt och blåste endel. Duktiga hästen!
Idag ska han vila och Mamma ska mocka åt honom. Jag mockade hemma imorse till Mamma i vårat stall så då för hon fara och mocka åt Pajero.
 
funderar även på om att han ska få vila på onsdag ock eftersom han var lite svullen vid kotan. Men efter jag hade ridit så var allt borta. Men vi får väll se. Tror bara att han inte rört sig så mycket i hagen så han ´har väll fått lite dålig cirkulation i benet. Plus att han har mycket mindre hage nu så kan ju faktiskt vara det. Men jag får hålla utkik på detta ett tag framöver nu. Mamma ska kolla om han är lite svullen idag med. Men det var så lite att jag vetinte om det änns kommer tillbaka.
 
Nu ska jag inte sitta och nöta ut er längre, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0