Amanda - Gårdagens ridning

Igår red jag som sagt barbacka på Dun på min ridbana. Gick jättebra! Som uppvärmning jobbade vi med 10 metersvolter vid varje hörn. På långsidorna jobbade jag med rakriktning och öppna och på kortsidorna gjorde jag en övergång till halt. Efter ett tag gick jag in på en stor volt, jobbade först med övergångar mellan skritt och trav och sedan övergångar mellan skritt och galopp. Galoppsrbetet tyckte han var jobbigt men efter ett tag fick jag till riktigt bra fattningar och då gav jag mig.

Blev ett rätt ordentligt ridpass igår så idag ska han få vila!


Kommentarer
Postat av: hanna

har du någon lite mer personlig blogg amanda?:) Tacksam för svar!!

Svar: Nej det har jag inte men funderar på att skaffa :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-08 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0