Amanda - Gårdagens uteritt

Igår red jag och Dun ut, först plumsade vi lite i skritt i djupsnö, sedan for vi ut efter en skottad väg. Han försökte endast vända hem en gång, men sa till honom direkt och efter det provade han inget mer och fortsatte. Duktiga killen! Behövde inte stå och bråka utan piskade till honom på rumpan och smackade, massa beröm fick han sen. Jag tror att såsmåningom (väldigt snart) kommer han ge sig helt!
 
Måste säga att Dun är en ponny jag fastnad för, han är verkligen min typ och riktigt rolig att rida :D

Kommentarer
Postat av: M

Ska du inte prova sätta igång Gia snart? :)

2013-01-03 @ 15:05:35
Postat av: saga

åh så kul att du gillar honom, ni ser jättefina ut tillsammans (:

2013-01-03 @ 19:02:39
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0