Amanda - Hiss


Jag vill verkligen hissa mina vita Jacson damasker som ni ser på bilen åvan. De är mjuka och fina, jättebra passform och dessutom lätta att tvätta och lika fina efter tvätt. 400 kr tror jag betalade för 4 stycken om jag inte minns helt fel. Och tycker det är ett jättebra pris. Jag har ägt mina i ca 3 år(?) och ser fortfarande nya ut, dock använder jag de endast till träning, tävling eller fotografering. Lätta att ta på och går betydligt snabbare än att linda!
Så hiss från mig, har ni inte ett par så tveka inte på att skaffa, ni lär inte ångra er :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Jag har ett par till vardags, lika snygga efter en tvätt som när jag löpte dom för 8 månader sedan! Hiss hiss!

2013-01-21 @ 23:13:46
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0