Amanda - Jobbig dag

Igår, och även idag är en jobbig dag. Jag saknar att få träna ordentligt, hoppa och tävla.
 
Skrev för någon dag sedan att när jag longerade Pikkan märkte jag ingen hälta alls, men sedan longerade jag henne igår och då haltar hon igen. Förstår inte vad som är felet då hon ser helt fräch ut ena dagen och haltar den andra? När veterinären kollade på henne haltade hon inget och sedan bara en liten stund efter när jag longerade henne haltade hon. Känns inte alls kul det här :(

Kommentarer
Postat av: karin

Så skumt det låter med hältan, ena sekunden halt och nästa sekund inget alls.. Var sitter hältan?

Svar: Hältan kommer från en vrickning i kronleden. Inre ligamentet.
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-23 @ 15:20:25
URL: http://www.fossig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0