Angelina - Hööks har ingen egen fantasi

Kan säga att ibland blir jag så sjukt störd på hööks eftersom att dom härmar dom drya märkerna så sjukt mycket :O Asså viss utrustning är ju bara för likt! Fattar inte att någon stämmer dom ju xD!
Nae men nu har dom ju kommit ut med en ny katalog. Vår/sommar katalogen och där hittade jag ett par ridstövlar som ser nästan exakt ut som mina Veredus ridstövlar.. Åh får damp att dom ska härma så sjukt mycket! kom på nått eget någon gång!!!!
får damp på hööks... kolla bloggen!
http://norrlandsryttare.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Alecsandra

Förstår dom på ett sätt att dom "härmar" kända märkessaker, så funkar världen.
De som inte har råd eller tycker det är för dyrt att spendera flera tusen på en sak har möjlighet att köpa sig en billigare variant, vilket jag tycker är bra.
På ett annat sätt är det ju också trist eftersom det inte kommer nytt, men vad gör man.
Alla prioriterar olika. Sen är de ju folk som köper "kopiorna" också, så tydligen säljer dom ju ;)

Svar: Ja visst köper folk det men tycker fortfarande att dom gör allt för likt den riktiga varan :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-24 @ 18:12:46
Postat av: matilda

det är väll för att det finns folk som vill ha sånna dyra grejer men inte får. ja tycker bara det är bra att det är så, för mina föreldrar skulle aldrig gå me på att köpa så dyra stövlar till mig.

Svar: Ja men jag tycker fortfranade att dom för för likt :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-24 @ 18:33:49
URL: http://hasttjen.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica

Dock har ju hööks alltid varit så. Och det skiljer ju på passform och kvalité, som tur är!
Kan ju dock ändå vara bra att det finns liknande om man inte har råd att köpa detdyraste, som i detta fall veredus orginalen :)

Svar: Jo men tycker att dom gör allt för likt :(
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-24 @ 18:52:41
URL: http://jbromaningman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0