Angelina - Hoppning

Insåg just att ett inlägg jag skrev igår från min mobil inte har kommit upp på bloggen.... FYFAN FÖR BLOGG.SE!!!
 
Nae men idag så hoppade jag Pajero inne i ridhuset med sällskap av Sara och Obben, Erica och Maggan sedan även Hanna och hennes häst :) Vi hoppade 5½ an sen 2 galoppspring till ett räcke sen en linje till ett till räcke. Var en perfekt övning gör mig och Pajero. Igår så red jag dressyr på pelhamet i ridhuset. Han är sååå mtcket finare på rakr bett är på 3 delat så ska rida på det tills jag kollat upp tänderna på honom. Idag kändes det verkligen att han tog tag och gick verkligen fram för bettet. Tog stöd och var hur fin som hellst i munnen snörde ingenting på huvet i galoppen åh min magiska häst!!!
 
Iaf så är jag sjukt nöjd över dagen. Hoppade som en gud även om jag var sjuk.. Kunde knappt prata medans jag red. men Pajero hoppar ändå om jag är lite sjuk och svag :'D Hoppade allt på 110 i slutet och herregud var allt bara satt! Sedan så tycker inte jag 110 känns speciellt högt längre :D! Har film i mobilen som jag troligvis lägger ut senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0